فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

فال روزانه - چهارشنبه 13 آبان 1394

فال 13/8/94,فال روز 13/8/94,فال امروز 13/8/94,فال روزانه 13/8/94,فال چهارشنبه 13/8/94,فال روز چهارشنبه 13/8/94,فال امروز چهارشنبه 13/8/94,فال روزانه چهارشنبه 13/8/94,فال روزانه چهارشنبه 13 آبان 1394,فال روزانه,فال,فال سیزدهم آبان 94,فال 13 آبان 94,فال چهارشنبه 13 آبان 94,فال امروز 13 آبان 94,فال روزانه چهارشنبه سیزدهم آبان 94,فال روز چهارشنبه سیزدهم آبان 94,فال روزانه چهارشنبه 13 آبان 94,فال امروز سیزدهم آبان 94,

فال روز متولدین فروردین: بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باش

فال روزانه - چهارشنبه 13 آبان 1394

فال روزانه - چهارشنبه 13 آبان 1394 196

فال روزانه - چهارشنبه 13 آبان 1394

فال روز متولدین فروردین:

بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد.

فال روز متولدین خرداد:

دوستان، شرکا و اعضای خانواده امروز توجه بسیاری به شما نشان می دهند. خورشید در طالع شما نشسته است و به همین دلیل، ارتباط های شما بسیار خوب خواهد بود. امروز خیلی خوب بقیه را درک می کنید و می توانید خواسته های آنها را برآورده کنید. این مساله موجب می شود تا محبوبیت بیشتری هم میان آنها پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای به روزرسانی ارتباط خود با اطرافیان است.

فال روز متولدین تیر:

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

 فال روز متولدین مرداد:

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

فال روز متولدین شهریور:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

فال روز متولدین مهر:

در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته اید، موانعی مشاهده می کنید و از این که نمی توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد.

فال روز متولدین آبان:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال روز متولدین آذر:

امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند و یک روز تعطیل به یاد ماندنی برایتان بسازد.

فال روز متولدین دی:

احساس نا امنی از لحاظ اقتصادی شما را نگران و عصبی کرده است. وقتی شما برای داشته هایتان شکرگزار نیستید چگونه انتظار دارید چیزی بیش از آن را به دست بیاورید؟ در مورد این نگرانی هایتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، شاید او بتواند شما را آرام کند. شما انسانی سیاستمدار و با تدبیر هستید و برای هر مشکلی می توانید راه حلی بیابید، اما گاهی تنها کاری که می توانید برای دوستانتان انجام دهید این است که به حرف هایشان گوش کنید. امروز بهتر است سکوت کنید و از پاسخ دادن و نصیحت کردن خودداری کنید. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی بیهوده بازدارنده است.

فال روز متولدین بهمن:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به امروز از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

فال روز متولدین اسفند:

آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید.