فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

انبه چه خواصی دارد؟

انبه چه خواصی دارد؟,خواص انبه,خواص دارویی انبه,خواص و ارزش غذایی انبه,خواص ميوه ی انبه,انبه,میوه,میوه انبه,میوه ی انبه,خواص میوه ی انبه,خواص میوه انبه,فانیکس,سایت سرگرمی تفریحی آموزشی,funix,funix.rzb.ir,funix.r98.ir,funix.rozblog.com,سرگرمی,تفریحی,آموزشی,

انبه، میوه ای است که به تازگی وارد سبد میوه ای ایرانیان شده است ،آیا از خواص آن اطلاع دارید؟  مرتضی صفوی، دکتر تغذیه گفت: میوه انبه دارای اسیدسیتریك و تانن است. هسته آن بسیار چرب و حاوی نشاسته

انبه چه خواصی دارد؟

انبه چه خواصی دارد؟ 281

انبه، میوه ای است که به تازگی وارد سبد میوه ای ایرانیان شده است ،آیا از خواص آن اطلاع دارید؟ 

انبه چه خواصی دارد؟

مرتضی صفوی، دکتر تغذیه گفت: میوه انبه دارای اسیدسیتریك و تانن است. هسته آن بسیار چرب و حاوی نشاسته بالا و برگ‌های این درخت نیزه‌ای شكل،گل‌های آن زرد یا قرمز رنگ و به صورت خوشه‌ای وجود دارد كه میوه آن بیضوی شكل و دارای طعمی مطبوع، شیرین و دارای هسته‌ای نسبتاً بزرگ است.

وی گفت: میوه انبه دهان را خوشبو و رنگ چهره را باز می‌كند و تقویت كننده جسم‌، روح و دستگاه گوارش است‌، انبه همچنین عطش را رفع می‌كند و ادرار ‌آور و ملین و برای تقویت معده مفید است.

این متخصص تغذیه اضافه كرد: انبه بسیار مقوی و تقویت كننده بدن،ت قویت كننده قوای جنسی، میز كننده خون، رفع اسهال ‌و برای درمان بواسیر خونی مفید است. 

صفوی افزود: انبه دارای مقدار زیادی اسید گالیك است كه سیستم هضم را ضد‌عفونی و تمیز می‌كند كه به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی مفید است.