فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

نقاشی های شگفت انگیز از سوزاندن کاغذ با عود های خوشبو

فانیکس,سایت سرگرمی تفریحی آموزشی,funix,funix.rzb.ir,funix.r98.ir,funix.rozblog.com,سرگرمی,تفریحی,آموزشی,نقاشی های شگفت انگیز از سوزاندن کاغذ با عود های خوشبو,گالری عکس,نقاشی,عکس,شگفت انگیز,سوزاندن,کاغذ,عود,خوشبو,نقاشی شگفت انگیز,سوزاندن کاغذ,

جیون پارک، هنرمند کره ای است که سبک آسیایی منحصر بفرد خود را که برگرفته از جوهره ذات است در شیوه نقاشی “نقطه رنگ” پیاده کرده است. وی این سبک را با سوزاندن روزنه های کاغذ در ورق های بزرگی ا

نقاشی های شگفت انگیز از سوزاندن کاغذ با عود های خوشبو

نقاشی های شگفت انگیز از سوزاندن کاغذ با عود های خوشبو 219

جیون پارک، هنرمند کره ای است که سبک آسیایی منحصر بفرد خود را که برگرفته از جوهره ذات است در شیوه نقاشی “نقطه رنگ” پیاده کرده است. وی این سبک را با سوزاندن روزنه های کاغذ در ورق های بزرگی از جنس برنج توسط عودهای روشن در آثار خود نمایان می سازد؛ مجموعه ای از نقاط کوچک که قطعات هنری زیبا و آرام بخشی را به تصویر می کشند.

استفاده از عود برای سوزاندن حفره های کاغذ چیز جدیدی نیست: این هنرمند می نویسد: “کلمه “اتوپیا (مدینه فاضله یا آرمانشهر)” به زبان کره ای “یی سانگ هوانگ” گفته می شود و “هوانگ” به معنی “عود یا بخور خوشبو” است. امیدوارم “لحظاتی” که در طراحی آثارم شکار می شوند منحصر بفرد باشند؛ لحظاتی که در عالی ترین حالت از اتوپیای واقعی خود هستند. حین نقاشی با عود، یک لحظه احساس می کنم دارم هارمونی رو می شکافم و اون لحظه رو در دستهام تسخیر می کنم.”

جیون معتقد است هنرش انعکاسی از مفهوم یین و یانگ است؛ ماهیت “یین” و “یانگ”، تعادل بین تیرگی و روشنایی، پوچی و جوهره ذات است و در سراسر این تعادل، اتوپیا آشکار است.”

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس

فانیکس