فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان

فانیکس,سایت سرگرمی تفریحی آموزشی,funix,funix.rzb.ir,funix.r98.ir,funix.rozblog.com,سرگرمی,تفریحی,آموزشی,عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان,گالری عکس ریحانا,عکس های ریحانا,عکس های جدید ریحانا,ریحانا در مراسم مخصوص سیاه پوستان,عکس های ریحانا در مراسم مخصوص سیاه پوستان,جدیدترین تصاویر منتشر شده از ریحانا,

در آمریکا مراسمی با عنوان BET که از کلمات Black Entertainment Television  تشکیل شده, برگزار می شود. درواقع این مراسم مخصوص تمام افراد سرشناس سیاه پوست در تمام زمینه ها از جمله بازیگری, موسیقی و

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان 242

در آمریکا مراسمی با عنوان BET که از کلمات Black Entertainment Television  تشکیل شده, برگزار می شود.

درواقع این مراسم مخصوص تمام افراد سرشناس سیاه پوست در تمام زمینه ها از جمله بازیگری, موسیقی و ورزشی, می باشد.

ریحانا خواننده 27 ساله نیز در این مراسم حضور داشته و عکس های خودش در مراسم Bet را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده است.

 

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان

ریحانا در مراسم BET

 

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان

صحبت های ریحانا در مراسم

 

عکس های جدید ریحانا در مراسمی مخصوص سیاه پوستان

ریحانا در مراسم مخصوص سیاه پوستان

 

بیوگرافی ریحانا :

روبین ریحانا فنتی  Robyn Rihanna Fenty متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس است. مادرش حسابدار بازنشسته بود و پدرش سرپرست یک انبار بود. ریحانا دو برادر و همچنین دو خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دیگر از طرف پدرش دارد. وی در یک خانه ۳ اتاقه به همراه خانواده‌اش در شهر بریج‌تاون زندگی می‌کرده و معمولاً روزها به همراه پدرش در یکی از خیابان‌ های شهر مشغول فروش لباس می‌بود. کودکی ریحانا به شدت تحت تاثیر اعتیاد پدرش به کوکائین و الکل بود؛ به شکلی که پدر و مادرش زمانی که ریحانا ۱۴ ساله بود از یکدیگر طلاق گرفتند.

علاقه ریحانا به موسیقی از دوران کودکی شروع شد. شدت علاقه وی به حدی بود که در هفت سالگی خوانندگی نیز می‌کرد. ریحانا در دوران دبیرستان موفق به تشکیل گروه موسیقی نیز می‌شود.

 اولین آلبوم وی با نام موسیقی خورشید در ماه اوت ۲۰۰۵ روانه بازار می‌شود. این آلبوم توانست رتبه دهم در بیلبورد را از آن خود کرده و گواهینامه طلایی‌ای را نیز از انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا دریافت نمود. موسیقی خورشید همچنین موفق به فروش بیش از دو میلیون کپی در دنیا شد و بازخوردهای متفاوتی را نیز دریافت کرد.