فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس,وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود!,شکیرا,جرارد پیکه,جرارد پیکه همسر شکیرا,همسر شکیرا,عکس جرارد پیکه، همسر شکیرا,عکس همسر شکیرا، جرارد پیکه,شوهر شکیرا,عکس شوهر شکیرا,عکس جرارد پیکه، شوهر شکیرا,عکس شوهر شکیرا، جرارد پیکه,عکس شکیرا,عکس های جدید شکیرا,عکس های جدید و جنجالی شکیرا,عکس های جنجالی شکیرا,فانیکس,سایت سرگرمی تفریحی آموزشی,بیوگرافی شکیرا,ازدواج شکیرا,

خانم خواننده مشهور به تازگی در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرده است که همسرش به وی اجازه نمی دهد که در ویدئو کلیپ هایش از حضور مردان برای ایجاد صحنه های اغواگرانه استفاده کند. بعد از انتقادات بیشماری که

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس 277

خانم خواننده مشهور به تازگی در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرده است که همسرش به وی اجازه نمی دهد که در ویدئو کلیپ هایش از حضور مردان برای ایجاد صحنه های اغواگرانه استفاده کند.

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس

بعد از انتقادات بیشماری که به  کلیپ مشترک ریحانا و شکیرا  وارد شد و همه از حرکات اغوا کننده و لباس های نامناسب و رفتارهای غیر اخلاقی آنها انتقاد کردند، ” شکیرا ” در مصاحبه ای اعلام کرد همسر او اجازه حضور مردان برای ایجاد صحنه های اغوا گرانه در موزیک ویدئوهای او را نمی دهد.

وقتی شوهر شکیرا غیرتی می شود! + عکس

او میگوید من فکر کردم اگر در موزیک ویدئو با حضور زنان برگزار شود بهتر خواهد بود و همسرم نیز ناراحت نمیشود. ” شکیرا ” میگوید : در حال حاضر رابطه من و ژرارد برایم بسیار مهمتر از انجام حرکاتی است که سابقا در ویدئوهایم داشتم.

شکیرا ایزابل مبارک ریپل Shakira (متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

او همسر جرارد پیکه مدافع معروف تیم بارسلوناست و از او دو پسر به نام های‌میلان و ساشا دارد.