فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

روش تهیه رنگ خوراکی در خانه

رنگ خوراكي طبيعي,رنگ های خوراکی طبیعی,طرز تهیه رنگ های خوراکی طبیعی,تهیه رنگ خوراکی طبیعی,خرید رنگ طبیعی خوراکی,رنگ های مجاز خوراکی,رنگ خوراکی طبیعی,رنگ خوراکی ویلتون,رنگ خوراكي ويلتون,خرید رنگ خوراکی ویلتون,قیمت رنگ خوراکی ویلتون,رنگ های خوراکی ویلتون,فروش رنگ خوراکی ویلتون,رنگ مجاز خوراکی ویلتون,خرید اینترنتی رنگ خوراکی ویلتون,قیمت رنگ های خوراکی ویلتون,رنگ خوراکی پودری,رنگ خوراکی نیلگون,خرید رنگ خوراکی نیلگون,رنگ خوراکی مجاز,

رنگ مواد لازم روش تهیه صورتی 1/4 پیمانه (62 گرم) چغندر پخته بدون آب(لبو) 1 قاشق چای خوری آب چغندر غلیظ مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا میکس کنید تا یکدست شود و بعد

روش تهیه رنگ خوراکی در خانه

روش تهیه رنگ خوراکی در خانه 272

روش تهیه رنگ خوراکی در خانه

رنگ مواد لازم روش تهیه
صورتی

1/4 پیمانه (62 گرم) چغندر پخته بدون آب(لبو)

1 قاشق چای خوری آب چغندر غلیظ

مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا میکس کنید تا یکدست شود و بعد از صافی ریز رد کنید این رنگ را می توانید در ظرف در بسته تمیز تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.
زرد

1/4 پیمانه آب

1/2 قاشق چای خوری زردچوبه

در یک شیرجوش کوچک، آب و زردچوبه به مدت 3 تا 5 دقیقه بجوشانید و اجازه بدهید کاملا سرد شود و بعد آن راصاف کنید .در ظرف در بسته تا 2 هفته در یخچال قابل نگهداری است.

فقط در ظرفی نگهدارید که اگه رنگی شد براتون مهم نباشد چون رنگ زردچوبه پاک نمی شود

بنفش - ارغوانی

1/4 پیمانه (35 گرم) زغال اخته، تازه یا یخ زده

2 قاشق چای خوری آب

مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا میکس کنید تا یکدست شود و بعد از صافی ریز رد کنید ، این رنگ را می توانید در ظرف در بسته تمیز تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.
سبز

1 پیمانه (30 گرم) اسفناج، تازه یا یخ زده

3 قاشق غذاخوری آب

اگر از اسفناج تازه استفاده می کنید ، بعد از شستن در یک ماهی تابه کوچک، اسفناج را در آب به مدت 5 دقیقه با در بسته بپزید و بعد آب اضافیش را بریزید و در مخلوط کن پوره کنید (اگر دیدید مواد سفت است یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید) و صاف کنید و در یخچال قرار بدهید.اگر اسفناجتان فریزری است اول اجازه بدهید کاملا یخ آن باز شود و بعد مراحل بالا را انجام بدهید.

 

برای هر بار مصرف اول 1 قاشق چای خوری از رنگ مورد نظرتان را به مواد اضافه و درصورتیکه رنگ مورد نظرتان بدست نیامد رنگ بیشتری اضافه کنید.