فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی,عکس های لو رفته سوشا مکانی,عکس خانوادگی سوشا مکانی,جنجال عکس های سوشا مکانی در تلگرام,عکسهای سوشا مکانی,اینستاگرام سوشا مکانی,sosha makani,

در چند روز گذشته بازهم شاهد بی اخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام بودیم،این بار انتشار عکس های خصوصی سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی که جای بسی تامل دارد! این بازیکن پرسپولیس بشدت از این موضوع

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی 275

در چند روز گذشته بازهم شاهد بی اخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام بودیم،این بار انتشار عکس های خصوصی سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی که جای بسی تامل دارد! این بازیکن پرسپولیس بشدت از این موضوع شاکی است و در جدیدترین پست ایسنتاگرام خود نوشت:

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی

با سلام، چند روزی است یک سری افراد خدانشناس و بیمار شروع به دستبرد زدن به صفحات شخصی هستند این نمونه‌های بی‌اصل و نسب که احساس زرنگی هم می‌کنند بدانند از پخش کردن عکس‌های خانوادگی من سودی نخواهند برد و توجه شان را به قدرت پلیس مملکتی جلب می‌کنم که با قانونش خانواده‌هامون احساس آرامش می‌کنند و به ایرانی بودن خودمون می‌بالیم … مطمئن باشید یک قدم از حق شهروندیم کوتاه نمیام و تا آخر این ماجرا را پیگیری می‌کنم. سربلند و سلامت باشید.

ماجرای عکس های خصوصی سوشا مکانی

سوشا مکانی که مورد هجمه شدید کاربران اینترنتی قرار گرفته بود در اقدامی تمام پست های اینستاگرامی خود را پاک کرد.باید دید بازیکنی در این سطح چه جوابی برای طرفداران و مردم در قبال انتشار همچین عکسهایی خواهد داشت،اگر عکس های خانوادگی بوده امیداریم انتشار دهندگان این عکسها به شدیدترین مجازات برای عبرت دیگران مجکوم شوند !!