فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد

علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد,واکنش حمید عسکری به لغو کنسرتش در فریمان مشهد,علت لغو کنسرت فریمان حمید عسگری,دستور دادستانی به لغو کنسرت,حمید عسکری,دستور دادستانی مشهد مقدس به لغو کنسرت با مجوز حمید عسکری در فریمان مشهد,دلیل کنسل شدن کنسرت حمید عسگری,چرایی لغو کنسرت حمید عسکری,حکم لغو کنسرت خواننده مشهور در مشهد مقدس,دادستانی مشهد مقدس,دستور دادستانی مشهد به لغو کنسرت,

دادستانی مشهد در دستوری به دادستان فریمان خواستگار لغو کنسرت حمید عسکری شد،این خواننده در فیس بوک خود عکس العمل جالبی به لغو این کنسرت داشت،او با انتشار عکس این دستور در فیسبوک خود نوشت: کنسرت فریم

علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد

علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد 254

علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد

دادستانی مشهد در دستوری به دادستان فریمان خواستگار لغو کنسرت حمید عسکری شد،این خواننده در فیس بوک خود عکس العمل جالبی به لغو این کنسرت داشت،او با انتشار عکس این دستور در فیسبوک خود نوشت:

کنسرت فریمان مشهد که قرار بود فردا برگزار بشه. به دستور دادستان مشهد لغو شد. تا انسانهاى منحرفى مثل من و امثال من جوانهاى اون شهرو به گمراهى و ابتذال نکشونن. من از طرف خودم و همکارام از دادستان مشهد تشکر میکنم. شاید توبه کمى از گناهمان کاست.

 علت لغو کنسرت حمید عسکری در مشهد

حمید عسکری متولد۲۰ مهر ۱۳۵۷اصالتاً اهل کازرون.بخش کمارج،خواننده پاپ،آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است،وی تا کنون ۵ آلبوم رسمی و دارای مجوز منتشر کرده‌است،او همچنین چند کنسرت نیز در ایران اجرا کرده‌است.