فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

قیمت نفت ارزان تر از یک بطری آب

قیمت نفت ارزان تر از یک بطری آب,همه چیز خریدی با قیمت نفت,تمام چیزایی که از نفت گرانتر هستند,دو پیتزا گرانتر از نفت,یک بطری آب گرانتر از نفت شد,قیمت نفت و یک فنجان قهوه,قیمت نفت خام,قیمت نفت خام ایران,قیمت نفت خام سبک ایران,قيمت نفت خام,قيمت نفت خام ايران,قیمت نفت خام امروز,قیمت نفت خام برنت,قيمت نفت خام اوپك,قیمت نفت خام در بازارهای جهانی,قیمت نفت خام دبی,قیمت نفت اوپک,قیمت نفت اوپک امروز,قيمت نفت اوپك,قیمت جهانی نفت اوپک,

قیمت نفت به زیر هر بشکه ۲۸ دلار رسید که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است اما قیمت هر بشکه نفت در مقایسه با کالا های دیگر چگونه است؟ شاید باورتان نشود،اما قیمت بشکه‌ ی نفت بیشتر از تم

قیمت نفت ارزان تر از یک بطری آب

قیمت نفت ارزان تر از یک بطری آب 265

قیمت نفت ارزان تر از یک بطری آب

قیمت نفت به زیر هر بشکه ۲۸ دلار رسید که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است اما قیمت هر بشکه نفت در مقایسه با کالا های دیگر چگونه است؟ شاید باورتان نشود،اما قیمت بشکه‌ ی نفت بیشتر از تمام نفت داخل آن تمام می‌ شود!

به نقل از ایندیپندنت،چندی پیش گروه خبری رک انگلستان در گزارشی نوشت که قیمت بنزین ارزان‌ تر از قیمت یک بطری آب معدنی خواهد شد آن زمان اما کسی به حرف آن‌ ها اعتنا نکرد حال اما قیمت نفت به پایین‌ترین ارزش خود در دهه اخیر رسیده است. گروه خبری رک در آن گزارش نوشت که اگر قیمت هر بشکه نفت به زیر ۲۰ دلار برسد،قیمت هر لیتر بنزین نیز به حدود ۹۰ پنی نزول پیدا خواهد کرد.

به همین منوال،اگر قیمت هر بشکه نفت به زیر ۱۰ دلار برسد، قیمت هر لیتر بنزین حتی به ۸۶ پنی نیز خواهد رسید که این رقم کمتر از قیمت هر بطری آب معدنی است.روز گذشته،میانگین هر بطری آب معدنی در انگلستان رقمی حدود ۳۸ پنی اعلام شد.

پس از برچیده شدن تحریم‌ های اقتصادی علیه ایران،شیب نزولی قیمت نفت سرعت بیشتری به خود گرفت. صادرات نفتی ایران به بازار اشباع شده نفت باعث شد تا قیمت هر بشکه نفت حتی با کاهش بیشتری مواجه شود قیمت هر بشکه نفت برنت در روز دوشنبه به زیر ۲۸ دلار رسید همزمان با این اتفاق جنگی در توییتر به پا خواست؛ کاربران شبکه اجتماعی توییتر کالاهایی را به معرفی کردند که قیمت آن از قیمت هر بشکه نفت بیشتر است. نظرات کاربران به شرح زیر است:

  • قیمت یک درام فولادی (از آلات موسیقی) سه برابر قیمت یک بشکه نفت است !
  • قیمت یک بشکه نفت از قیمت یک کیسه ذرت است
  • طولی نخواهد کشید که قیمت یک بشکه نفت از قیمت یک فنجان قهوه هم ارزان‌تر خواهد شد
  • اگر یک شب برای خوش‌گذرانی در ناتینگهام بیرون بروید، خرج شما از خرید یک بشکه نفت بیشتر خواهد شد
  • الان قیمت هر بشکه نفت ۲۹٫۵۹ دلار آمریکا است یک شلوار جین گران‌ تر از یک بشکه نفت است
  • دو پیتزای بزرگ از قیمت یک بشکه نفت گران‌ تر است.

البته ارزان‌ تر شدن نفت تا حدی به نفع کشورهای مصرف کننده،بالاخص رانندگان وسایل نقلیه است در روزهای اخیر بحث کاهش پنج پنی هر لیتر بنزین در انگلستان مطرح شده است البته این کاهش به نفع برخی از رانندگان انگلیسی خواهد شد،چرا که اکثر شرکت‌های توزیع کننده بنزین در این کشور همچنان بنزین را لیتری یک تا ۱٫۱۰ پوند به فروش می‌ رسانند.